Vodafone už porozdával všechny ovečky!

ovca

Před dvěma týdny Vodafone vyhlásil takovou maličkou soutěž o Vodafounskou ovečku, ve které bylo jedinou podmínkou napsat do komentářů dobrý důvud proč ji zrovna chcete. Jedenáct šťastlivců ji obdželi. O některé vítězné komentáře komentáře se s Vámi musím podělit .. ;)

War | 03. 12. 2007 17:58
Moc bych si přal ovečku abych si mohl vyčistit televizi i z venku. Diky
Ovečka Andulka: Těším se na společné uklízení.

Petr | 05. 12. 2007 17:02
Chtěl bych ovečku pro svou bývalou přítelkyni, protože je to fakt kráva. A domácí zvířata by se měla držet pohromadě.
Ovečka Bára: Petře, jdu k Tobě, zvířata by měla držet pohromadě a já jsem měla vždy slabost pro osly.

Radka Krejčí | 11. 12. 2007 11:15
Mám 17-letou dceru,nejraději se mazlí se s vým přítelem,proto bych jí dala ovečku,aby se raději mazlila s ní.nechci být ve svých 36-letech být babičkou to ne tak mi pomozte a pošlete mi ovečku.Děkuji
Ovečka Mazlík: Radko, ale do trojky nejdu, to si vyjasněme hned na začátku.

A to nejlepší na závěr:
hh | 04. 12. 2007 22:11
ja ji chci protože jsem zoofil a ta ovečka je fakt sexy :D:D:D
Ovečka Sabrina: Doufám, že pro Tebe budu dost sexy.

Vítězné důvody najdete zde:http://blog.vodafone.cz/?p=124
Komentáře, které nevyhráli jsou zde: http://blog.vodafone.cz/?p=109

~ od Onkos on 12/17/2007.

Napsat komentář

 
