Můj edík

Jestli jste četli info „o mně“ a dočetli jste se že za zvířátko mám ptáčka Edu ,tak vám zde postnu jeden z jeho psí kusů ;))


Nebo máte radši youtube?

Další videjka přinesu později…………

~ od Onkos on 12/18/2006.

6 odpovědí to “Můj edík”

  1. hehe, posli viac :) je to bohovske

  2. co ti tam hraje za old schoolovinu?

  3. mimochodem taky sem mel andulku, ale jednoho dne sem vstal a byla hore kopytama :)

  4. no něco Bohdalová (tuším) brblá v televizi…tak to je mi líto , to kdyby Eda umřel asi bych to nerozdýchal…….

  5. no je rozhodne lepsi, kdyz umre andulka nez pes. aspon pro me no

  6. no mozna ja psa nemel ,ale kdyz nejlepsi pritel clovek…….

Napsat komentář

 
