DeMeNCe…:/…#4

Ale není nejhorší že někdo hraje Call of duty2 bez originálky a je deb*l,to ještě není tak zlé.Nejhorší na to je jak machrujou.Bez originálky,tupí a říkají jak jsou dobří,fotí si svoje skore,nadávájí ostatním a machrují ,že dali hedku(v COD2 se radši nezobrazuje jestli dal hráč headshot).To je na tom to nejhorší.Můžeme(ale nemusíme:) rozlišovat dva výrazy, nováček a dement. Nováček je tupý,ničemu nerozumí ,ale hlavně hraje hru 0-5měsíců.Dement má stejné vlastnosti ,akorát hraje hru déle a je mu více jak 13let nebo kickuje za blbosti apod. Nováček=dement? Můžem to tak vzít,ale berte to tak ,že se učí,nerozumí tomu (ikdyž jejich IQ je 0).Radši než byste mu měli napsat „omg“ ,tak tu zkratku vysvětlete. Nejvíc mně zarazil jeden rozhovor(příběh?:) s mým kamarádem.

On: „Máš nějaké kody do GTA:SA?“ Já: „Jaké kody?“ On: „No na nesmrtelnost a tak..“ Já: „Aha ,ale to nejsou kody ,ale cheaty a cheat česky znamená podvod. No neměl bys to používat,třeba projet hru a pak cheaty ,ale jak myslíš, jinak jsou na internetu.“ On:“Hmm tak díky“ později po nějaké době až dostal internet přišel za mnou a říká „hele já jsem na tom Gejmparku dostal ban…“ JA:“a zaco?“ (Rozhovor byl zkrácen, samozřejmně, že jsem neříkal takouvou dlouhou větu, mezi nima, byly nějaké pomlky!“) A kdo uhádne zaco dostal ban?

~ od Onkos on 12/18/2006.

4 odpovědí to “DeMeNCe…:/…#4”

  1. Noo, jestli to neni tim ze cod je uplna mega hovno sracka :)

  2. njn a zaco myslíš že dostal ban??? Těžká to otázka….

  3. za čity

  4. Ty jsi chytrá hlavička……:D

Napsat komentář

 
