Onkos,proc zrovna Onkos?…

Zacalo to docela nevinne,kdyz jsem se registroval na GameZone.cz(ehm ted GamePark) ,tak jsem nemel zadnou prezdivku a musel jsem si nejakou rychle vymyslet.Mno ale jakou tot otazka? Nejlepsi prezdivky se delaji podle jmena, tak jsem si rekl Koziorek mno Kozlik ,ale to bohuzel nekdo mel, opet premyslim.Po usilovnem premysleni jsem dostal napad postavit prezdivku z krestniho jmena a prijmeni, takze jsem vymyslel Onko tak jsem dal OK a a jako na potvoru to nekdo mel, rekl jsem si ze to Onko neni spatne , ze to chce pridat na konec nejake pismeno ,mno premyslel jsem dal…Z?,V?,J?,M?,C?,S? jake pismeno? Nejlepe se mi libilo pismeno S tak jsem ho dopsal a vznikla prezdivka Onkos! Pozdeji me napadlo jeste Koon kde obcas taky nekde pouziji,ale proste Onkos se mi libilo vic ;)). Takze kdyz se nekdo zepta proc Onkos tam mu rikam ON jako ONdra, KO ja KOziorek a S se mi libi protoze je Sexy a ja jsem Skiller :D. No a vytunena prezdivka vypada takhle: Onko$. Tot vse……..:)

~ od Onkos on 12/03/2006.

Jedna odpověď to “Onkos,proc zrovna Onkos?…”

  1. Aha :)))

Napsat komentář

 
